marți, 8 martie 2011

8 Martie cu Eva (și Adam)

 
   Aș vrea să vă îmbrățișez pe toate, flori dragi și curate! Dumnezeu v-a așezat în grădina vieții mele, v-a udat și va făcut să creșteți splendid! Eu stau mut de uimire și privesc bunătatea Domnului revărsată în viața mea prin așa de multe ființe de iubit: soție, mamă, multe surori...
   Boboci mici, ascunși timid sub verdele crud sau flori splendide cu petalele zâmbind spre soare, indiferent de amprenta anilor lăsată pe frunțile voastre, eu vă privesc frumusețea dumnezeiască și mă întreb ce-ar fi fost lumea oare fără voi? Probabil Adam era tot singur în grădină oftând, privind pomul fără ca măcar să-i treacă prin cap ceva atât de imposibil: să guste?... să nu guste? Oh, Eva! Ne-ai deschis ochii spre moartea trupului, dar sufletele noastre se vor întâlni în Împărăția Lui Dumnezeu și vom râde împreună de amintirile de pe Terra!
   Vă iubesc din toată inima mea, scumpe femei! Mulțumesc Lui Dumnezeu că v-a adus în viața mea! Azi mă simt ca Adam când a zărit-o prima oară pe Eva lângă dânsul, în Eden! Dumnezeu să vă binecuvânteze!

3 comentarii:

  1. Dumnezeu sa te binecuvanteze si pe tine! Multumim pentru cuvintele frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am bucurat sa iti citesc gandurile atat de frumos asezate... suntem un intreg interdependent unul de altl si, impreuna, dependenti de Dumnezeu. imi pare bine ca ai incept sa iti "asterni" gandurile electronic... har si pace

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-aș dori să pot „așterne” mai mult, dar mă omoară timpul! Ce dușman răutăcios!

    RăspundețiȘtergere